Photo-Postcard Henrik Schurmann

When I was travelling around Copenhagen, I discovered a small gallery near the Kronborg Castle. It was the Henrik Schurmann’s gallery. His photographs were amazing, you can see the “unseen” part of the cities through his lenses. He can provide you a different angle to look  at the places where you live. This postcard, a smaller version of his photography, called “Potato rows in Copenhagen”. I visited Copenhagen many times, but I have never see the city with this point of view. To be honest, I tried to catch the same image, looked at the views many times, however I couldn’t manage to see it :(( Luckily there is Henrik Schurmann to show us them 🙂

Bu yaz Kopenhag’da gezinirken, turistik Kronborg Kalesinin yanında küçücük bir galeriye denk geldim. Herkes önünden geçip gidiyor, tek amaçları kaleye ulaşmak olarak ilerliyorlardı. Ancak galerinin vitrini beni o kadar etkiledi ki! İçerisi vitrinden daha mükemmel bir yerdi. Bu girdiğim galeri Henrik Schurmann’ın fotoğraf galerisiydi. Fotoğrafları inanılmaz, size yaşadığınız şehirlerdi farklı bir açıdan bakmanızı sağlıyor, görülmeyeni görmenize imkan sağlıyor. Bir gün yolunuz oraya düşerse kesinlikle uğramanızı tavsiye ederim. 

Bu kartpostal, “Potato rows in Copenhagen” isimli fotoğrafın küçültülmüş bir versiyonu. Kopenhag’ı bir çok kez gezdim ancak şehri bu şekilde hiç görmedim. dürüst olmak gerekirse, kartı bulduktan sonra şehri bir kez daha, bu görüntüyü yakalamak için gezdim. Ancak başarılı olamadım 😦 Neyse ki Henrik Schurmann var bize bu görüntüleri göstermek için 🙂

Leave a comment